30 napra letiltva

Két kis gondolatszilánkommal indítanám, hogy itt vagyok.

(alternatíva, ha kitiltanak a Facéről)

 

Nem tudom milyen félelemben élni.

Még nem próbáltam.

Mert bármilyen szar is az élet,

mindig van választásod. /Cody/

 

.....a szabadságnak mindig nagy ára van, csak a bátrak képesek fizetni érte. /Cody/

 

Nem értem én ezeket a feljelentgetős emberkéket. Annyi lehetőségük lenne. Pl. kikerülnek, nem olvasnak, letiltanak ennek révén nem látnak engem, satöbbi. Millió kis apró lehetőség ahelyett, hogy feljelent a Face moderátoránál csak mert úgy véli ha butának nézem sőt írom is, akkor őt az ego-t megfélemlítem, kis önérzetébe gyalogolok vagy nem tom mit váltok ki belőle csak mert véleményt alkotok. A kis buta épp a legrosszabb megoldást választja, feljelent, mert kis önérzetes pöcs vagy vagina :D Hurrá elvtársak megoldottuk, 30 napig nem kell olvasni. Nem szidja a Főnököt, meg a kis fasiszta rezsimjét. 30 napig valóban nem. Na de. Ettől még a Főnök továbbra is egy kis fasiszta diktátor marad. Ráadásul dagadt is, meg Farhátország királya is, a feljelentgető meg továbbra is egy buta kis pöcs vagy vagina lesz mert ugye a nemi hova tartozását nem ismerem csak azt hogy egy kis fideszes házmester. Ezek mind ilyenek. Berögzült régi komcsi tempós szokásokkal és képtelenek leszokni már róla. Mondjuk a hátralévő kis idejükre már ne is szokjanak le, mert ha néha felnyomnak aztán a Face másik idiótája ennek alapján letilt, legalább jut időm a könyveim olvasására. Szóval csak hajrá! Én ettől mág továbbra is mondom a magamét, a hülyéket továbbra is hülyéknek fogom tartani, ergo semmi sem fog változni. De jó móka amúgy. Mindig megerősít abbéli gondolatomban, hogy ez a kis porfészek ország képtelen a fejlődésre az európai létre. És ezt 61 éve naponta bizonyítja felém.  Ennyike

3a2cf72909d49d2c02a7abd4237341cd.jpg